Keravan vapaaehtoistoiminnan koulutus, syksyllä 2023

Koulutus on päättynyt.

Koulutus järjestetään Sampolan palvelukeskuksessa  ja osin vaihtuvissa tiloissa to 7.9.-26.10.2023 klo 17.30-19.45.

ILMOITTAUDU MUKAAN opiston kautta täältä

Koulutus koostuu kolmesta yhteisillasta, vapaavalintaisista teemailloista ja yhteisestä päätösillasta.

Koulutuksessa tutustutaan monipuolisesti vapaaehtoistoimintaan, sen merkitykseen ja periaatteisiin. Lisäksi kuullaan kattavasti erilaisista tavoista osallistua  vapaaehtoistoimintaan Keravalla. Koulutus on kaikille avoin ja maksuton.

Koulutuksen sisällöt toteutetaan yhteistyössä Keravan opiston, Keravan kaupungin, Keravan seurakunnan, Keski-Uudenmaan Yhdistysverkoston ja useiden eri järjestöjen ja muiden toimijoiden kanssa.

Koulutus on Keravan opiston opetussuunnitelman mukainen ja siitä on mahdollisuus saada opintopisteytys (2 op). Opintopisteiden edellytyksenä on 6 osallistumiskertaa, oppimistehtävän palautus ja allekirjoitettu suostumuslomake. Kurssille voi osallistua, vaikka ei haluaisi suorittaa opintopisteitä.

Teemaillat ovat kaikille avoimia, ja näihin iltoihin voi osallistua, vaikka ei kävisi koko koulutusta.
Yksittäisiin iltoihin ilmoittatutuminen: senja.liikonen@yhdistysverkosto.net

Järjestetään vaihtelevin päivin, lähi- tai etäopintoina.

Otsikkoa klikkaamalla näet koulutusillan sisällön ja kouluttajat.
Pienet muutokset mahdollisia