Teemapäivät OLKA-pisteellä

Yhdistykset ja sairaalan yksiköt voivat pitää OLKA-pisteillä teemapäiviä kertoen toiminnastaan ja tukimahdollisuuksista.

Teemapäivien järjestäminen OLKA-pisteellä perustuu vapaaehtoisuuteen, mutta onnistumisen edellytyksenä on toimiminen yhteisten pelisääntöjen mukaisesti. Se varmistaa turvallisen ja luottamuksellisen ilmapiirin kohtaamisessa sairaalan potilaan ja hänen läheisensä kanssa.

Toiminta OLKA-pisteellä edellyttää vuorovaikutusta, läsnäoloa ja empatiaa.

Ketkä voivat esittäytyä OLKA-pisteellä?

OLKA-pisteellä voivat esittäytyä potilasyhdistykset, yhdistyksistä koostuvat verkostot, oppilaitokset ja sairaalan yksiköt.

OLKA-pisteellä ei saa esitellä tai mainostaa yksityisten tai muiden yritysten terveyden-tai sairaanhoidollista toimintaa.

Esittelypisteemme sijaitsee Hyvinkään sairaalan A-rakennuksen pääaulassa, kahvion vieressä.
Pisteellä on pöytä (koko noin 40 x 130cm) sekä halutessa OLKA-kuosillinen pöytäliina.

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Klikkaamalla alla olevaa OLKA Hyvinkään teemapäivätkalenteria kohtaa pääset tarkastelemaan vapaita päiviä ja jo varattuja teemapäiviä.

Klikkaa tästä: OLKA Hyvinkään teemapäiväkalenteri

Voit varata teemapäivän mille tahansa vapaalle arkipäivälle!

Teemapäivä Järvenpään OLKA-pisteille?

OLKA-toiminta jalkautuu huhtikuussa Järvenpäähän, Sosiaali- ja terveyskeskus JUSTiin ja HUS Psykiatrian poliklinikalle.

Teemapäivä varauksen Järvenpään OLKA-pisteisiin voit tehdä shäköpostitse Ulrikalle (ulrika.sdacosta@yhdistysverkosto.net).

Teemapäivät Perhelässä kevät 2024:

Aina joka toinen ti klo 11.30–14

30.4.

14.5.

28.5. Sininauhasäätiö

11.6.

Teemapäivät/vapaaehtoistoiminta JUSTissa kevät 2024:

Aina joka toinen to klo 12-14

2.5.

16.5.

30.5.

13.6.