Uutiskirje

Huhtikuun uutiskirje on luettavissa täältä.⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Seuraava uutiskirje ilmestyy toukokuussa.

Tilaa uutiskirje sähköpostiisi

Uutiskirjeen postituslistalle voi ilmoittautua kuka vain. Tällä hetkellä kuukausikirjeellä on jo yli 300 tilaajaa. Listalla on Keski-Uudenmaan kuntien hyvinvointi- ja terveystoimialan virkamiehiä, päättäjiä, yhdistysaktiiveja ja yhdistysten jäseniä, median edustajia, vapaaehtoistoimijoita ja muuten asiasta kiinnostuneita. Postituslistalle pääsee liittymään alla näkyvän lomakkeen kautta.

Tilaa uutiskirje

* indicates required

Ilmoita uutiskirjeessä

Vapaaehtois- ja yhdistystoiminnan uutiskirje on tarkoitettu ilmoituskanavaksi Keski-Uudenmaan alueen sosiaali- ja terveystoimialan epäkaupallisille ajankohtaistiedotteille tapahtumista, koulutuksista, vapaaehtoistyöpaikoista jne. Uutena osiona, voit ilmoittaa mahdollisista työkokeiluista ja -harjoitteluista. Ilmoittaminen on maksutonta. Uutiskirjeeseen tarkoitettu materiaali pitää toimittaa viimeistään viikkoa ennen seuraavan uutiskirjeen ilmestymistä (kuukauden vaihde). Vain alla olevan lomakkeen kautta lähetetyt ilmoitukset julkaistaan uutiskirjeessä. Yhdistysverkosto pidättää oikeudet valita uutiskirjeeseen sopivat aineistot ja tarvittaessa tiivistää sitä. Jos ilmoitukseesi tulee muutoksia tai haluat peruuttaa sen, ilmoita siitä info(at)yhdistysverkosto.net sähköpostiosoitteeseen.

Materiaalit voi toimittaa alla olevan lomakkeen kautta!

Uutena mahdollisuus välittää tiedot myös Hyte-verkoston Viestintäkvartetille!

Hyte-verkoston Viestintäkvartetti on työryhmä, joka koostuu Järjestöneuvottelukunnan, OLKA-Hyvinkään, lähineuvontapisteen ja Keusoten viestintää toteuttavista työntekijöistä.

Viestintäkvartetin tavoitteena on:

• Välittää tietoa järjestöjen toiminnasta esim. järjestöjen teemapäivät, vertaistukiryhmät, tapahtumat.
  • Vahvistaa viestintäyhteistyötä yli organisaatiorajojen.
  • Tiedottaa mahdollisuuksista päästä mukaan vaikuttamaan: mm. Järjestöneuvottelukunta, OLKA-toiminta, lähineuvontapiste.
  • Jakaa tietoa sosiaalisen median erikanavissa.

Halutessasi voit välittää tiedot hyödynnettäväksi myös Viestintäkvartetin viestinnän suunnittelussa ja toteutuksessa!

Tiedot saa välittää myös Hyte-verkoston Viestintäkvartetille!