Uutiskirje

Tilaa uutiskirje sähköpostiisi

Uutiskirjeen postituslistalle voi ilmoittautua kuka vain. Tällä hetkellä kuukausikirjeellä on jo yli 500 tilaajaa. Listalla on Keski-Uudenmaan kuntien sosiaali- ja terveystoimialan virkamiehiä, päättäjiä, yhdistysaktiiveja ja yhdistysten jäseniä, median edustajia, vapaaehtoistoimijoita ja muuten asiasta kiinnostuneita. Postituslistalle pääsee liittymään alla näkyvän lomakkeen kautta.

Ilmoita uutiskirjeessä

Vapaaehtois- ja yhdistystoiminnan uutiskirje on tarkoitettu ilmoituskanavaksi Keski-Uudenmaan alueen sosiaali- ja terveystoimialan epäkaupallisille ajankohtaistiedotteille tapahtumista, koulutuksista, vapaaehtoistyöpaikoista jne. Ilmoittaminen on maksutonta. Uutiskirjeeseen tarkoitettu materiaali pitää toimittaa viimeistään viikkoa ennen seuraavan uutiskirjeen ilmestymistä (kuukauden vaihde). Vain alla olevan lomakkeen kautta lähetetyt ilmoitukset julkaistaan uutiskirjeessä. Yhdistysverkosto pidättää oikeudet valita uutiskirjeeseen sopivat aineistot ja tarvittaessa tiivistää sitä.

Materiaalit voi toimittaa alla olevan lomakkeen kautta!

Ilmoita senssipalstalla

Etsitkö yhteistyökumppaneita tuleviin tapahtumiin? Ilmoita tapahtumasi alla olevalla lomakkeella niin se päätyy Yhdistysverkoston uutiskirjeen senssipalstalle. Senssipalsta on vasta avattu. Kehitysehdotuksia voi lähettää osoitteeseen info@yhdistysverkosto.net