Toiminta

Koulutuksemme ja tapahtumamme ovat pääsääntöisesti kaikille avoimia ja maksuttomia. Tervetuloa siis mukaan!

Meidän kauttamme saat tietoa myös jäsenjärjestöjemme toiminnasta. 55 jäsenjärjestöämme järjestää monenlaista ryhmätoimintaa, ylläpitää erilaisia toiminta- ja kohtauspaikkoja, organisoi vertais- ja vapaaehtoistoimintaa, järjestää koulutuksia ja tapahtumia, joiden suunnitteluun ja toteutukseen otetaan lämpimästi mukaan uusia toimijoita ja osallistujia.

Kiinnostuitko? Ota meihin rohkeasti yhteyttä, yhteystiedot tästä.

Kumppanuuden osa-alueet: kumppanusillat ja -pöydät, työpari ja palvelutarjotin.

Keski-Uudenmaan sotekuntayhtymän strategiassa kuvataan Keusoten ja järjestöjen yhteistyön tavoitteita oheisen graafin ja mainitun Keusoten palvelulupauksen mukaisesti.

Kuva on tehty yhteistyössä Keusoten ulkoisen integraation ja Keski-Uudenmaan Yhdistysverkoston kanssa.