Jäsenyys

Keski-Uudenmaan Yhdistysverkosto ry:n varsinaiseksi jäseneksi voidaan hyväksyä sosiaali- ja terveystoimialalla toimiva rekisteröity yhdistys sekä oikeustoimikelpoinen yhteisö tai säätiö, joka hyväksyy yhdistyksen tarkoituksen.

Kannattajajäseneksi voidaan hyväksyä yksityinen henkilö tai oikeustoimikelpoinen yhteisö tai säätiö, joka haluaa tukea yhdistyksen tarkoitusta ja toimintaa.

• varsinaiset jäsenet ja kannattajajäsenet hyväksyy hakemuksesta yhdistyksen hallitus
  • vuotuinen jäsenmaksu on 50,00 €
  • jäseneksi hakeva yhdistys voi hakea kirjallisesti jäsenmaksun alentamista hyvin perustellusta syystä.
  • jäsenmaksu maksetaan jäseneksi hyväksymisen jälkeen Yhdistysverkoston toimittamalla laskulla

Miksi jäseneksi?

Keski-Uudenmaan Yhdistysverkosto tarjoaa mahdollisuuden toimia yhdessä muiden yhdistysten ja järjestöjen kanssa.

Yhdistysverkosto tarjoaa jäsenilleen:

• Mahdollisuuden löytää uusia yhteistyökumppaneita
  • Vaikuttamistyötä yhdistysten puolesta
  • Yhdistystoimintaan liittyvää asiantuntija-apua
  • Mahdollisuuden esitellä oman yhdistyksen toimintaa Yhdistysverkoston ständillä eri tapahtumissa
  • Näkyvyyttä Yhdistysverkoston tapahtumissa ja sosiaalisen median eri kanavissa
  • Koulutuksia, seminaareja ja juhlia.
  • Ajankohtaista tietoa yhdistyksiä koskettavista asioista
  • Mahdollisuuden käyttää rintanappikonetta, laminointikonetta ja kopiokonetta materiaalikuluja vastaan

Yhdistysverkoston jäsenkirjeen 10-12 kertaa vuodessa jäsenyhdistysten yhteyshenkilöille. Tiedotteessa esitellään tärkeimpiä ajankohtaisia asioita sekä lähitulevaisuuden suunnitelmia ja tapahtumia.