TERVE KERAVA 100 -tapahtuma 27.4.2024

26.3.2024

Tervetuloa TERVE KERAVA -tapahtumaan 27.4. Keravan lukiolle, Keskikatu 5 klo 10.00-15.00

Tapahtuma on Keravalla toimivien 12 kansanterveysjärjestön näyttävä yhteisesiintyminen, jossa he kertovat toiminnastaan ja kuinka he ovat mukana kaupunkilaisten hyvinvoinnin tukemisessa. Teemana on Hyvinvoinnin edistäminen nyt ja tulevaisuudessa.

Tapahtumalla järjestöt juhlistavat yhdessä Kerava 100 -juhlavuotta. He ovat suunnitelleet yhdessä tapahtumalle logon, jossa sana TERVE kuvastaa tervehdystä järjestöiltä kaikille keravalaisille - olet tervetullut mukaan toimintaan! Sydän kuvaa kuinka järjestöt tekevät vapaaehtoistyötä suurella sydämellä. Järjestöt haluavat edistää yhteistyötä ja näkyvyyttä Kerava 100 -juhlavuoden teemassa sekä keskenään että kaupungin kanssa. Järjestöt edistävät ja tukevat julkisten palveluiden rinnalla kuntalaisten hyvinvointia ja terveyttä esim. asiantuntijaluentojen, liikunnan, yhdessäolon ja vertaistuen kautta.

Ohjelman löydät tästä linkistä
⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠
Tapahtuman järjestäjät ovat: Etelä-Suomen Syöpäyhdistys ry:n Keski-Uudenmaan paikallisosasto, Keravan Diabetesyhdistys ry, Keravan Sydänyhdistys ry, Keski-Uudenmaan AVH-yhdistys ry, Keski-Uudenmaan Hengitysyhdistys ry, Keski-Uudenmaan Kuulo ry, Keski-Uudenmaan Muistiyhdistys ry, Keski-Uudenmaan Näkövammaiset ry, Keski-Uudenmaan Parkinson-kerho, Uudenmaan Epilepsiayhdistys, Uudenmaan Kilpi ry:n Keravan vertaistukiryhmä sekä Vantaan ja Keravan Allergia- ja Astmayhdistys ry.

Lisätietoja: Tapahtumavastaava Leena Kirmanen, leena.kirmanen@gmail.com, puh. 040 5444029, Keravan Diabetesyhdistys ry Viestintävastaava Piia Olander, piiaolander@gmail.com, puh. 041 4350432, Keski-Uudenmaan Hengitysyhdistys ry