Järvenpään vapaaehtoistoiminnan koulutus, syksyllä 2023

Koulutus on päättynyt.

Tule mukaan vapaaehtoistoimintaan!

Koulutuksessa tutustutaan monipuolisesti vapaaehtoistoimintaan, sen merkitykseen ja periaatteisiin. Lisäksi kuullaan kattavasti erilaisista tavoista osallistua  vapaaehtoistoimintaan Järvenpäässä Koulutus on kaikille avoin ja maksuton.

Koulutus toteutetaan monien toimijoiden yhteistyönä.

Koulutus järjestetään Myllytien toimintakeskuksessa 28.9.-9.11.2023 klo 17.30-19.45. Koulutus koostuu kolmesta yhteisillasta, vapaavalintaisista teemailloista ja yhteisestä päätösillasta.

Koulutuksen sisällöt toteutetaan Järvenpään kaupungin, Järvenpään Opiston, Järvenpään seurakunnan, Keski-Uudenmaan Yhdistysverkoston ja useiden eri järjestöjen yhteistyönä.

Ilmoittautuminen opiston kautta on päättynyt.

Koulutus on Järvenpään opiston opetussuunnitelman mukainen ja siitä on mahdollisuus saada opintopisteytys (2 op). Opintopisteiden edellytyksenä on 6 osallistumiskertaa, oppimistehtävän palautus ja allekirjoitettu suostumuslomake.

Kurssille voi osallistua, vaikka ei haluaisi suorittaa opintopisteitä.

Vapaavalintaiset teemaillat

Teemailtoihin voi osallistua kuka vain!
Ilmoittatutuminen: senja.liikonen@yhdistysverkosto.net

Teemaillat järjestetään vaihtelevin päivin, lähi- tai etäopintoina

Otsikkoa klikkaamalla näet koulutusillan sisällön.
Pienet muutokset sisältöihin mahdollisia