#rikotaanhiljaisuus

30.11.2023

#rikotaanhiljaisuus – turvallisten lähisuhteiden puolesta

Tervetuloa Ihmisoikeuksien päivänä sunnuntaina 10.12.23 klo 16.00 Järvenpään Rantapuistoon

Tanssitapahtumassa vuorottelevat tanssiesitykset ja tietoiskut vakavan ja sensitiivisen aiheen ympärillä.

Tanssiosuuksista vastaavat Järvenpään kaupungin ja Keusoten työntekijät – lääkärit, sairaanhoitajat, sosiaalityöntekijät ja monet muut. Tietoiskuista vastaavat Lyömätön Linja Keski- ja Itä-Uusimaa, Suvanto ry, Keski-Uudenmaan turvakoti, Rikosuhripäivystyksen Keski-Uudenmaan palvelupiste sekä Järvenpään kaupunki ja Keusote.

Järjestäjinä McDanze yhdistys ja Järvenpään soroptimisti-klubi.

#mcdanzeyhdistys #soroptimistit #järvenpää #keusote #keskiuudenmaanhyvinvointialue

#lyömätönlinjakeskijaitäuusimaa #rikosuhripäivystys #nollalinja #suvanto #järvenpäänkirjasto

#keskiuusimaaturvakoti #tarinastudio #lähisuhdeväkivalta #apuaontarjolla #puheeksiotto

Keski-Uudenmaan Järjestöneuvottelukunta teki ensimmäisen aloitteensa Keusoten hyvinvointialueen lähisuhdeväkivallan ehkäisyn koordinaattorin tehtävästä noin vuosi sitten yhteistyössä Järvenpään soroptimistien kanssa. #rikotaanhiljaisuus-tapahtumassa soroptimistit yhdistävät voimansa järvenpääläisen McDanze-yhdistyksen ja kumppanien kanssa. Järvenpään soroptimistit ja McDanze ovat molemmat Keski-Uudenmaan Yhdistysverkoston jäseniä.

Kuva: Tarinatalo