Lisää osaamista järjestöjongleeraukseen

19.9.2023

Tervetuloa Moniosaajat-hankkeen kyselyn tulokset -webinaariin tiistaina 26.9.2023 klo 14.00-15.00. Tarjolla myös ajankohtaista tietoa hyvinvointialueiden järjestöyhteistyöstä ja hankkeen tulevasta toiminnasta. Tule mukaan kuuntelemaan ja kommentoimaan!

Ilmoittauduthan mukaan 25.9.mennessä: https://link.webropol.com/s/MoniosaajatKyselyntulokset

Ilmoittautuneille lähetetään linkki webinaaritilaan.

Tilaisuus tallennetaan ja se on katsottavissa myöhemmin Moniosaajat-hankkeen verkkosivuilla.

Lisää osaamista järjestöjongleeraukseen -webinaarin ohjelma:

Klo 14.00. Tervetuloa! Moniosaajat-hankkeen projektipäällikkö Kristiina Vesama

Klo 14.05. Moniosaajat – Sotejärjestöt tulevaisuuden tekijöinä kyselyn tulosten esittely: Heli Laurikainen, projektikoordinaattori ja Ari-Pekka Sihvonen, tutkija Kuntoutussäätiö sr

Kommenttipuheenvuoroja

Klo 14.40. Mitä kuuluu hyvinvointialueiden järjestöyhteistyölle? Janne Haikari, tutkija, SOSTE Suomen Sosiaali ja Terveys ry & Järjestöjen Sote-muutostuki https://www.soste.fi/jarjestojen-sote-muutostuki/

Klo 14.55. Tule mukaan Moniosaajat-hankkeeseen! projektipäällikkö Kristiina Vesama ja projektikoordinaattori Heli Laurikainen

Moniosaajat-hankkeen tavoitteena on vahvistaa sosiaali- ja terveysalan järjestöjen osaamista ja lisätä työvälineitä järjestöjen oman toiminnan kehittämiseen osana uusia hyvinvointialueita. Hankkeen toiminta-alue on Kanta-Häme ja Uusimaa.

*Jonglööraus tai jongleeraus on sirkustaiteeseen kuuluva fyysinen taito, jossa useita esineitä heitellään rytmikkäästi ylöspäin ilmaan. Esineitä pyritään ottamaan kiinni siten, että useita niistä on yhtä aikaa ilmassa. Heitettäviä esineitä tulee olla enemmän kuin heitteleviä käsiä. Esineinä käytetään mm. palloja, keiloja ja renkaita. Suomalainen jonglööritaituri Janne Mustonen heittelee käynnissä olevia moottorisahoja. Muinaisessa Egyptissä jonglöörit olivat lähes poikkeuksetta naisia, ja antiikin Kreikassa se oli suosittu ajanviete kylpylöissä. Jonglööraus kuvastaa hyvin myös järjestötoiminnan moniosaamista/moniosaajuutta, kun samaan aikaan pitää usein pitää monta palloa ilmassa jonglöörauksen tavoin.

FacebookTwitterEmailJaa⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠