Uutiskirje

Lue täältä viimeisin uutiskirje

ILMOITTAMINEN UUTISKIRJEESSÄ

Vapaaehtois- ja yhdistystoiminnan uutiskirje on tarkoitettu ilmoituskanavaksi Keski-Uudenmaan alueen sosiaali- ja terveystoimialan epäkaupallisille ajankohtaistiedotteille tapahtumista, koulutuksista, vapaaehtoistyöpaikoista jne. Ilmoittaminen on maksutonta. Uutiskirjeeseen tarkoitettu materiaali pitää toimittaa viimeistään viikkoa ennen seuraavan uutiskirjeen ilmestymistä (kuukauden vaihde). Yhdistysverkosto pidättää oikeudet valita uutiskirjeeseen sopivat aineistot ja tarvittaessa tiivistää sitä.

Materiaalit voi toimittaa tekstinä järjestöassistentille osoitteeseen heli.reis(at)yhdistysverkosto.net
Laita viestin aiheeksi: Uutiskirje

Ilmoituksissa tulee tulla ilmi:
Tapahtuman nimi
AIKA: päivämäärä ja kellon aika
PAIKKA: paikan nimi, (missä siellä), osoite, paikkakunta
LYHYT INFO: mitä tapahtuu, aihe/teema, kenelle, maksaako, ilmoittautumiset? lisätietoja: sposti/puhelinnumero
LINKKI: tarvittaessa www-osoite

TILAA UUTISKIRJE SÄHKÖPOSTIISI

Uutiskirjeen postituslistalle voi ilmoittautua kuka vain. Tällä hetkellä kuukausikirjeellä on jo yli 500 tilaajaa. Listalla on Keski-Uudenmaan kuntien sosiaali- ja terveystoimialan virkamiehiä, päättäjiä, yhdistysaktiiveja ja yhdistysten jäseniä, median edustajia, vapaaehtoistoimijoita ja muuten asiasta kiinnostuneita. Postituslistalle pääsee liittymään alla näkyvän lomakkeen kautta.

Tilaa uutiskirje!

* vaaditut kentät