Toimitilamme

VANHA SAHAN KOULU

PUISTOTIE 83, 04430 JÄRVENPÄÄ

Kodikas, suojeltu Lars Sonckin suunnittelema vanhan Sahan koulun kiinteistö sijaitsee aivan Järvenpään kaupungin keskustan tuntumassa Kinnarin kaupunginosassa. Esimerkiksi juna-asemalta tai kaupungin talolta Sahan koululle kävelee alle kymmenessä minuutissa.

Yhdistysverkosto hallinnoi Järvenpään kaupungin omistamaa kiinteistöä ja pitää siellä toimistoa.

Jäsenyhdistykset pitävät tilassa omia kokoontumisia ja yleisötapahtumia. Tutustu toimintaan tästä.

Toimiston lisäksi kiinteistössä on pieni keittiö sekä tilava sali. Sali on iltaisin ensisijaisesti Yhdistysverkoston jäsenien käytössä, mutta sitä on myös ulkopuolisten mahdollisuus vuokrata edulliseen hintaan. Lisätietoja tästä.

Sali on ihanteellinen kokoustila noin 15 hengelle, mutta tarvittaessa tilaan mahtuu jopa 30 henkilöä. Kokousten lisäksi tilassa on järjestetty esimerkiksi valmistumis-  ja syntymäpäiväjuhlia. Keittössä on jääkaappi, pakastin, uuni, mikroaaltouuni, kahvin- ja vedenkeitin sekä astiasto reilulle kymmenelle hengelle. Kahvitus onnistuu isommallekin porukalle hellyyttävistä muumimukeista.

Tilanvarauskalenterista näet vanhan Sahan koulun varaustilanteen. Sitä kautta et kuitenkaan pysty  tekemään varauksia. Jos olet kiinnostunut Sahan koulun varaamisesta, ota yhteyttä järjestöassistenttiin info(at)yhdistysverkosto.net

Klikkaa tästä itsesi tilanvarauskalenteriin.

"Seinät antavat puitteet, mutta ihmiset luovat draivin" -yhteistyökumppani