Vanhan Sahan koulun käyttö sallittu 1.6.20 alkaen.

15.5.2020

Järvenpään kaupunki on ohjeistanut kokoustiloista seuraavasti.

"Olemme viimeksi 17.4. informoineet kaupungin omistamissa kiinteistöissä vuokralla olevia yhdistyksiä ja toimijoita valtioneuvoston linjauksista liittyen kokoontumistilojen sulkemiseen/kiinni pitämiseen koronapandemiasta johtuvassa poikkeustilassa.

Valtioneuvoston uusimman linjauksen 4.5.2020 mukaan yhdistysten kokoontumistilat voidaan avata 1.6. alkaen turvallisuus huomioiden. Kaikissa tiloissa tulee senkin jälkeen noudattaa kokoontumisrajoituksia, turvavälejä ja huomioida erityisesti riskiryhmät."

Vanhan Sahan koulun käyttö on siis sallittua kokoontumisrajoitukset ja turvavälit huomioiden. Paikan päälle tehdään lisäksi hygieniaohjeistus, jota velvoitamme käyttäjät noudattamaan. Kesäkuun käyntivuorojen väliin varaamme ylimääräistä aikaa, jotta tilasta ehditään poistumaan ennen seuraavien käyttäjien saapumista.