Vammaisten ja pitkäaikaissairaiden parissa toimivien ilmiötyöpaja 23.11.22

3.11.2022

Tervetuloa vammaisten ja pitkäaikaissairaiden ilmiötyöpajaan 23.11.2022 klo 17-19:30

Järvenpäässä, Järvenpäätalossa, luokkahuoneet 1-4, 1 krs

Tule mukaan keskustelemaan vammaisuuteen ja pitkäaikaissairauteen liittyvistä ilmiöistä. Tavoitteena on vahvistaa vammaisten ja pitkäaikaissairaiden parissa toimivien järjestöjen, kuntien, seurakuntien ja Keusoten yhteistyötä.

Työpajassa kohtaamme yhteistyökumppaneita ja voimme tunnistaa uudenlaisia yhteistyötarpeita hyvinvoinnin ja terveyden edistämiseksi.

Verkostoidumme ja keskustelemme mm. seuraavista aiheista:

• Kohtaavatko palvelut tarpeita?
  • Miten järjestötoimijat tunnistavat ennaltaehkäisevän työn omassa toiminnassaan?
  • Onko konkreettisia ajatuksia mitä yhteistyötä voisimme tehdä?
  • Saavutettavuus

Ilmoittautuminen tarvitaan tarjoilua ja palautekyselyä varten. Ilmoittautumislinkki on auki 18.11 klo 12 asti. Ohessa ilmoittautumislinkki https://forms.office.com/r/Cfr0acbGEp