Tule vapaaehtoistoiminnan koulutuksiin!

25.11.2019

Oletko kiinnostunut vapaaehtoistoiminnasta tai tiedätkö jonkun, joka haluaisi tehdä vapaaehtoistyötä muttei tarkkaan tiedä, mitä, missä ja miten? Ensi vuoden alussa Nurmijärvellä, Mäntsälässä ja Järvenpäässä starttaavat vapaaehtoistoiminnan koulutukset, joissa tutustutaan vapaaehtoistoiminnan perusteisiin, opitaan lisää vuorovaikutuksesta ja kuullaan erilaisista tavoista osallistua vapaaehtoistoimintaan. Koulutukset ovat kaikille avoimia ja maksuttomia.

Mäntsälän vapaaehtoistoiminnan koulutus järjestetään vaihtuvin tiistai- ja keskiviikko-illoin 14.1.-26.2.2020. Ilmoittautuminen ja lisätietoja https://opistopalvelut.fi/mantsalanopisto/course.php?l=fi&t=4930

Järvenpään koulutus järjestetään vaihtuvin tiistai- ja torstai-illoin 23.1.-12.3.2020. Ilmoittautuminen ja lisätietoja: https://opistopalvelut.fi/jarvenpaa/course.php?l=fi&t=8965

Nurmijärven koulutus järjestetään 4.2.-12.3. vaihtuvin tiistai- ja torstai-illoin. Ilmoittautuminen alkaa 2.12. Nurmijärven Opiston sivuilla: https://opistopalvelut.fi/nurmijarvi/index.php?l=fi Lisätietoja koulutuksesta info-illassa ti 21.1.klo 18-19 Nurmijärven kirjastolla.

Lisätietoja kaikista koulutuksista:
Mia Meckelborg 045 138 4262 tai mia.meckelborg(at)yhdistysverkosto.net