Järjestöjen ja Keusoten tapaaminen 29.5.24

16.5.2024

Keusote ja Keski-Uudenmaan Järjestöneuvottelukunta kutsuvat järjestöjä ja Keusoten arviointitiimin jäseniä yhteiseen tapaamiseen keskiviikkona 29.5. klo 14-16 Järvenpään JUSTiin.

Kerromme uudistuvasta Keusoten järjestöavustuksesta ja millaista kumppanuustoimintaa teemme järjestöjen kanssa tällä hetkellä. Haluamme kuulla järjestöjen ajatuksia yhteistyömahdollisuuksista alueellamme ja teillä on mahdollisuus kohtaamisessa keskustella Keusoten henkilöstön kanssa aiheesta lisää.

Ilmoittautumisen tarvitsemme tarjoilun tilausta varten. Ilmoitathan osallistumisestasi 22.5. klo 12 mennessä. Oheisen linkin kautta https://forms.office.com/e/rfAUX2Hva8

Aika: keskiviikko 29.5. klo 14-16
Paikka: Järvenpään JUST, 2 krs Kokoushuoneet Kaakkuri ja Kivitasku.

Mikäli et pääse tapaamiseen järjestämme myös 29.5. klo 18-19 Teamsissä Järjestöinfon, jossa kerromme vuoden 2025 muuttuvasta järjestöavustus ajankohdasta ja hakumenettelystä. Pyydä kokouslinkki illan tilaisuuteen saana.sandholm(at)yhdistysverkosto.net Päivätilaisuudessa ei ole mahdollisuutta hybridiosallistumiseen.