Etsimme joukkoomme viestinnän osaajaa määräaikaiseen, osa-aikaiseen työsuhteeseen (5 kk, 50%)

19.8.2021

Keski-Uudenmaan Yhdistysverkostolla on meneillään kumppanuushanke Hyvinkään sairaalan kanssa. Vertaistuen polku sairaalasta kotiin -hankkeen tavoitteena on kehittää vertaistukea sairastuneille ja heidän läheisilleen. Etsimme näin hankkeen loppupuolella viestinnän osaajaa kertomaan työstämme ja visualisoimaan viestejämme.

Työtehtäviisi kuuluu sisällöntuotanto eri tarkoituksiin

• Tiedon visualisointi helposti ymmärrettävällä, houkuttelevalla tavalla.
  • Vertaistuen hyödyntämiseen liittyvän tiedon markkinointia erityisesti alueemme potilasyhdistyksille ja yhteistyökumppaneille sekä sairaalan henkilöstölle.
  • Viestintää sosiaalisen median kanavien kautta.

Odotamme

• soveltuvaa viestinnän koulutusta ja itsenäistä työotetta
  • sujuvaa kirjoittamista sekä kokemusta kuva- ja videomateriaalin tuottamisesta
  • ideoita ja intoa tukea merkityksellistä työtämme viestinnän keinoin

Lisäksi arvostamme taitto-, kuvankäsittely- ja videoeditointiohjelmien osaamista sekä ymmärrystä sosiaali- ja terveysjärjestöistä.

Tarjoamme mielenkiintoisen ja merkityksellisen työn sisällön. Olemme mukava, pieni, osaava työyhteisö, jossa toimimme tiiviissä yhteistyössä alueen eri toimijoiden kanssa. Työskentelet OLKA-tiimissä, johon kuuluu hankkeen järjestökoordinaattori ja sairaalan edustaja. Työtehtävää voi toteuttaa pääosin etänä. Työsuhde on määräaikainen, osa-aikainen 5 kk, 50%, palkka 1500 € [laskennallinen 100%=3000 €] + lounasetu. Työn kesto ja aloitus on soviteltavissa hakijan tilanteen mukaan.

Olemme osa valtakunnallista OLKA-verkostoa. OLKA® -toiminta on koordinoitua järjestö- ja vapaaehtoistoimintaa sairaalassa. Toiminnan tavoitteena on tarjota potilaille ja heidän läheisilleen kiireetöntä kohtaamista sekä antaa tukea sairauteen sopeutumisessa. Keski-Uudellamaalla OLKA-toimintaa toteutetaan Keski-Uudenmaan Yhdistysverkoston ja Hyvinkään sairaanhoitoalueen yhteistyönä. OLKA on HUSin ja EJY ry:n luoma yhteistyömalli. www.olkatoiminta.fi. Keski-Uudenmaan Yhdistysverkosto on alueellinen sosiaali- ja terveysalan järjestöjen verkosto https://www.yhdistysverkosto.net/

Kiinnostuitko tehtävästä? Hae tehtävää lähettämällä hakemuksesi + CV Senja Liikoselle: senja.liikonen@yhdistysverkosto.net p. 045 129 7029

Voit kysyä lisää sähköpostitse, tai puhelimitse to 26.8. klo 12-14 tai pe 27.8. klo 12-14.

Hae paikkaa viimeistään 5.9.2021.