Nenäpäivä

NENÄPÄIVÄ TULEE TAAS!

Seuraavan kerran nenäkästä hyväntekeväisyysaamiaista tarjoillaan vanhalla Sahan koululla taas marraskuussa 2019!

KIITOS KAIKILLE 2018 NENÄPÄIVÄ-AAMIAISELLA KÄVIJÖILLE, SPONSOREILLE JA VAPAAEHTOISILLE!

Sahan koululla parannetaan maailmaa syömällä Nenäpäivänä

Yhdistysverkosto järjestää perinteisesti valtakunnalliseen Nenäpäivään liittyvän hyväntekeväisyysaamiaisen toimipisteessään vanhalla Sahan koululla Järvenpäässä. Lähi- ja luomutuotantoa suosivan aamiaistarjoilun tarkoituksena on kerätä rahaa Ylen Hyvä Säätiön Nenäpäivä – keräykseen, minkä tuotot menevät maailman köyhimmissä oloissa asuvien lasten hyväksi: www.nenapaiva.fi. Yhdistysverkosto kutsuu paikallisia ihmisiä, järjestöjä ja työyhteisöjä tulemaan talon vapaaehtoisten voimin järjestetylle aamupalalle. Aamiaisen hinta on oman auttamishalun mukainen, vähintään 5€.

Aamupalalla tarjoillaan mm. Lassilan luomutilan kananmunia ja kaurapuuroa, Savuhovin kinkkua ja Uudenmaan Herkun tuoretta leipää. Lisäksi K-market Satukallio tarjoaa leivän päällä raikkaat kasvikset, jälkiruoka hedelmät sekä aamukahvit.

Järvenpään Siskot ja Simot toimivat vapaaehtoisina tapahtumassa.  https://www.siskotjasimot.fi/

Nenäpäivän etkot ke 7.11.2018 klo 7.30 - 10.30, perinteisesti vanhalla Sahan koululla!