Miksi yhdistyksen kannattaa mennä someen-verkkokurssi (2t)

Tule kuulemaan miten voit hyödyntää Facebookia, Twitteria ja Instagrammia yhdistyksen viestinnässä. Verkko-oppimisympäristönä toimii Teams. Kouluttajana Saana Sandholm Keski-Uudenmaan Yhdistysverkosto ry:stä. Saat lisätietoa sähköpostilla ennen etäopetuksen alkua.

Tule kuulemaan miten voit hyödyntää Facebookia, Twitteria ja Instagrammia yhdistyksen viestinnässä. Koulutus järjestetään ma 13.9. klo 18-19.30. Verkko-oppimisympäristönä toimii Teams.

Kouluttajana toimii Saana Sandholm Keski-Uudenmaan Yhdistysverkosto ry:stä. Saat lisätietoa sähköpostilla ennen etäopetuksen alkua.

Ilmoittautuminen alkaa 11.8. https://opistopalvelut.fi/kerava/ Kurssiavain: 130050

Miten rakennat yhdistyksesi brändiä-verkkokurssi (2t)

Kurssilla pohditaan, millaisena yhdistyksesi näyttäytyy muille, ja miten voit tuoda toimintaanne parhaiten esiin. Kouluttajana Eero Väisänen /Siskot ja Simot sekä Saana Sandholm/ Keski-Uudenmaan Yhdistysverkosto ry. Verkko-oppimisympäristönä toimii Teams. Saat lisätietoa sähköpostilla ennen etäopetuksen alkua.

Kouluttajina toimivat Eero Väisänen /Siskot ja Simot sekä Saana Sandholm/ Keski-Uudenmaan Yhdistysverkosto ry.

Koulutus järjestetään maanantaina 20.9. klo 18-19.30. Verkko-oppimisympäristönä toimii Teams. Saat lisätietoa sähköpostilla ennen etäopetuksen alkua.

Ilmoittautuminen alkaa 11.8. https://opistopalvelut.fi/kerava/ Kurssiavain: 130052