Erilainen Mingle SuomiAreenalla

15.7.2019 klo 16:00

SuomiAreenan polkaisee käyntiin Erilainen Mingle maanantaina 15.7. klo 16-18 Keski-Porin Kirkossa neljättä kertaa järjestettävä Erilainen Mingle.

Mikä antaa tulevaisuuden toivoa? Yksi SuomiAreenan keskeisimmistä anneista ovat erilaiset kohtaamiset. Uusien yhteyksien solmiminen on päivien suola. Mutta tapaammeko me SuomiAreenan-kävijät suurimmaksi osaksi jo valmiiksi samoissa piireissä liikkuvia henkilöitä?

SuomiAreenassa on mahdollista minglailla myös eri tavalla. Erilaisessa Minglessä kohtaavat eri-ikäiset ihmiset; työnhakijat, päättäjät, järjestöväki, mielenterveyskuntoutujat, yrityselämän edustajat ja monet muut. Tänä vuonna haluamme tuoda yhteen eri elämäntilanteissa olevia ihmisiä jakamaan kokemuksia ja näkemyksiä erityisesti tulevaisuudesta, sen tuomine haasteisteineen ja mahdollisuuksineen.

Tilaisuuden avaa arkkipiispa Tapio Luoma. Juontajana toimii #Työnimi-kampanjan projektipäällikkö Mertsi Ärling Diakonia-ammattikorkeakoulusta. Lisäksi kuullaan musiikkia ja kokemuspuheenvuoroja esimerkiksi työnhakijoilta ja mielenterveyskuntoutujilta. Ennen muuta keskustellaan, tutustutaan ja nautitaan hävikkiruoasta tehtyjä tarjoiluja.

Menossa mukana:
Työttömien ay-jäsenten tukiyhdistys ry, Suomen evankelis-luterilainen kirkko, SOSTE, Sininauhaliitto, Mielenterveyden keskusliitto, Keski-Uudenmaan Yhdistysverkosto, VATES -säätiö, EAP-FIN köyhyyden vastainen verkosto, Klubitalo Sarastus, Porin Mielenterveysyhdistys Hyvis ry, Porin yhteinen keittiö