Tule meille töihin!

1.2.2019

Yhdistysverkostossa on avoinna kaksi uutta työpaikkaa - järjestökoordinaattorin paikka uudessa hankkeessa ja järjestöassistentin paikka.

Järjestökoordinaattori

Haemme järjestökoordinaattoria Toimivan yhdyspinnan ja vertaistuen voimalla sairaalasta kotiin -hankkeeseen. Kyseessä on kolmivuotinen STEA-rahoitteinen hanke.

Hankkeen tarkoitus on tarjota Hyvinkään sairaalan potilaille koulutettua vertaistukea paitsi sairaalassa, myös kotiutumisen jälkeen asuinkunnassa. Järjestökoordinaattori toimii erikoissairaanhoidon ja järjestöjen yhdyspinnassa ja työskentelee Potilasoppimiskeskus Sopen työntekijän kanssa työparina tuoden työhön vertais-, vapaaehtois- ja järjestöosaamista. Työskentelypiste sijaitsee Hyvinkään sairaalassa.

Edellytämme soveltuvaa koulutusta ja kokemusta järjestötoiminnasta. Hyvä käsitys terveyspalvelujärjestelmästä on eduksi tehtävän menestyksekästä hoitamista varten.

Keski-Uudenmaan Yhdistysverkoston tarkoituksena on edistää alueensa väestön terveyttä, fyysistä, psyykkistä ja sosiaalista toimintakykyä, tukea alueensa vapaaehtoistoimintaa sekä luoda edellytyksiä jäseninään toimivien yhdistysten yhteistyölle ja toiminnalle. Jäseniä Yhdistysverkostolla on 50 paikallista ja alueellista keski-uusmaalaista sosiaali-ja terveysalan järjestöä.

Hakemukset pyydämme viimeistään 24.2. saana.sandholm@yhdistysverkosto.net

Lisätiedot: Saana Sandhom pe 8.2. klo 9-10 ja 11.2. klo 15-16 puh. 045 182 5126 tai

Outi Nurminen ti 12.2. ja ke 13.2. klo 8-9 puh. 050 4277 110

Järjestöassistentti

Keski-Uudenmaan Yhdistysverkosto ry hakee järjestöassistenttia yhden vuoden määräaikaiseen työsuhteeseen ajalle 1.3.2019 -29.2.2020. Järjestöassistentti työllistetään STEA:n Paikka auki II – avustusohjelmalla. Avustusohjelma edellyttää, että hakija on työsuhteen alkaessa korkeintaan 29 -vuotias, työelämän ulkopuolella oleva, eikä hän ole päätoiminen opiskelija.

Järjestöassistentin tehtävinä ovat mm. Keski-Uudenmaan Yhdistysverkoston toimintaan liittyvät viestintä- ja toteuttamistehtävät, kuten nettisivujen uudistaminen ja viestintä sosiaalisessa mediassa, ilmoittautumisten vastaanottaminen, erilaisten tapahtumien suunnittelu ja toteutus. Lisäksi työhön kuuluu yhdistysten tukemista, ohjausta/neuvontaa sekä kouluttamista sekä apuna toimimista jäsenyhdistysten tapahtumajärjestelyissä.

Arvostamme:

• vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja
  • organisointikykyä
  • oma-aloitteisuutta, luovuutta ja tarkkuutta
  • kokemusta yhdistys- ja vapaaehtoistoiminnasta
  • mahdollisuutta työskennellä iltaisin

Palkka on sosiaalialan järjestöjen työehtosopimuksen mukainen.

Työhakemukset ansioluetteloineen tulee toimittaa 24.2.2019 mennessä saana.sandholm@yhdistysverkosto.net

Lisätietoja Saana Sandholm 8.2. klo 9-10 ja 11.2. klo 15-16 puh 045 182 5126